lunes, 7 de noviembre de 2011

10 KM REUS VITALITAT. 23/10/2011

Avui som tots a Reus o quasi tots. A primera hora del matí vaig a buscar a lAdri a Renau i després al Peio per Tarragona com a la resta de lequip. LAdri i jo realitzem els 10 kilòmetres i els altres la mitja. 

Jo busco una bona marca als 10 kms. per aconseguir la moral suficient per afrontar una bona mitja, i ell busca retrobar-se amb la competició després de moltes mesos d´absència.

Bon escalfament de tot lequip. Jo lintento realitzar un pèl més intens perquè faig els 10  i tinc que sortir amb més intensitat. 



A la sortida lAdri es col·loca més endarrerit juntament amb el Manel; a mí el Plàstic i el Peio mhan guardat un lloc privilegiat a segona fila. 
Tret de sortida i tots a còrrer;  surto amb intenció d´anar ràpid, m´he col·locat tancant el grup capdavanter. Passem el Km. 1 (3:20) buff massa ràpid, em poso un ritme més còmode, tinc visualitzat perfectament el circuit i ara toquen uns 4 o 5 kms. de desnivell positiu.  Això em fa perdre un parell de posicions, però són corredors de mitja i estic segur que a la segona meitat de cursa les podré recuperar.

Al pas del kms. 5 (18:17) un pèl lent, però vaig bastant còmode. Començo a augmentar el ritme fins arribar al kms. 6. 
 Ara sé que es tot baixada fins a meta i realitzo un canvi dur de ritme els últims 4 kms. per sota 3:30 .  En el Km. 8 tinc un corredor darrera meu però sé que encara tinc un últim canvi. A partir del Km.9  accelero i el deixo endarrere, entro a la recta final en solitari; gran crono 35:43 (MMP) objectiu aconseguit. 
El Plàstic no mha pasta ufffff,  lespero al seu pas per meta , lintento animar al màxim possible.  Espero lentrada de lAdri que fa una cursa segons les seves expectatives a 4:00 el Km. crono final per ell 39:58


Bona actuació del C.A. Francoli en la cursa de 10 kms.

                                                                                              By Bou

No hay comentarios:

Publicar un comentario