sábado, 29 de diciembre de 2012

5000 METRES PER LA MARATÓ DE TV3. TARRAGONA. 16/12/2012

Tocava fer una nova cursa i continuar agafant ritme, que la gent està molt forta!! Era un dia complicat, ja que la nit anterior tocava sopar de feina. Fins un parell de dies abans vaig estar dubtant si fer alguna cursa (coincidia amb la mitja i 10 kilòmetres de Salou) o "darlo todo en los bares".
Finalment, i per tal d´evitar el naufragi en alcohol, aquesta va ser la cursa escollida. Al costat de casa i curta, encara de màxima intensitat des de la sortida.

A les 03:30 hores ja estava al llit, però a les 08:00 hores quan va sonar el despertador, ufffff...........
Bon escalfament per les pistes del CAR Francolí, on vaig trobar-me amb Adriano Santaella, i el vam fer junts. S´havia d´arribar a la sortida amb les cames ja "on fire". Uns quants progressius per la recta del moll de costa, un dels piques francolins més habituals.
Bastants corredors, és una cursa solidària i hi ha molts que van a fer un rodatge sense més pretensions.
 Moltes samarretes verds dels Bikila, que tenen un equipàs. Entre ells els dos favorits, Mohssen i Javier Jaimes. També havia alguns triatletes que estàn començant ara la seva temporada.
Sortida ràpida, és important agafar posicions i comprovar com està el personal. Jo vaig sortir amb la pretensió d´aguantar Mohssen i Jaimes tot el possible, ara mateix a l´abast de poca gent.


                                                         Sortida sense por.......



Pugem Pere Martell i ja anem un grup de cinc, i amb un petit canvi de ritme de Jaimes ens quedem els tres. La dificultat d´aquest 5000 és a la seva primera meitat, que es en pujada des de el moll de costa fins el Balcó del Mediterrani.
A meitat de Ramon i Cajal, m´agafen uns metres que ja no puc recuperar. Vaig regulant en pujada, i a la Rambla Nova, encara que els tinc a la vista, els ritmes són molt alts.
Mohssen, un gran tio, es gira un parell de vegades i al veure que vaig jo darrera, em fa un gest amb la ma per tal que m´ajunti amb ells. Però el calentón per recuperar els quinze metres seria important i encara quedava molt.
Quan arribem al Balcó del Mediterrani, comprovo que darrera meu venen uns quants Bikilas, però molt lluny. Comença la part més "fàcil" en perfil descendent. Em vaig creuant amb molts runners que em donen ànims, però la dupla del davant està intractable.
Arribada a meta, content pel temps i amb la sensació de que es pot donar una mica més.


Tercera posició, però necessitarem més sèries de qualitat per millorar els ritmes en aquestes curses curtes. Temps final de 16:45, a 3.21/km.
Després va tocar esperar pel lliurament de trofeus, i marxar corrent a Sant Pau per arribar a veure el cross. Unai em va ensenyar com es corre en negatiu, de menys a més. Jo encara no he après........


                                                                                                                 By Peio

6 comentarios:

  1. Peio crack. Poco te queda para aguantarlos.
    Salut.
    Ultraman.

    ResponderEliminar
  2. Grandisima carrera Peio !! Poco a poco recuperando terreno !!
    Un fuerte abrazo socio

    ResponderEliminar
  3. Vaya crack, correr a 3:21 i encara li falten series de qualiat. Ufff.

    Al Gener- Febrer estaras fortissim.

    Ens veiem a la Sansi de Tgn.

    ResponderEliminar
  4. Grande Peio! Siempre maestro: en la banda, en el bar y en la pista! Saludos.

    ResponderEliminar
  5. jajaj Jesús de todas estos sitios, donde mejor me muevo es en el bar. Mi habitat natural!! Por cierto grande en la maratón tio, ya te vi!!. Peio

    ResponderEliminar
  6. Hola, Cómo has conseguido las fotos de esta carrera?

    ResponderEliminar